Display Advertising
Online banners & Advertenties
Met Display Advertising ben je zichtbaar op de locatie die voor jou belangrijk is en bij de doelgroep die jij wenst te bereiken, zonder waste dus. Op bekende platformen als nu.nl, buienradar.nl, spotify.com en vele anderen.
Statistisch gezien zullen, hoe jammer ook, veel bezoekers je website verlaten zonder actie te hebben ondernomen. Maar niet getreurd natuurlijk, want ze waren er wel. En hadden dus interesse! Maar misschien even geen tijd meer? Of werden ze afgeleid door iets anders?
Display Advertising
Online banners & Advertenties
Met Display Advertising ben je zichtbaar op de locatie die voor jou belangrijk is en bij de doelgroep die jij wenst te bereiken, zonder waste dus. Op bekende platformen als nu.nl, buienradar.nl, spotify.com en vele anderen.
Statistisch gezien zullen, hoe jammer ook, veel bezoekers je website verlaten zonder actie te hebben ondernomen. Maar niet getreurd natuurlijk, want ze waren er wel. En hadden dus interesse! Maar misschien even geen tijd meer? Of werden ze afgeleid door iets anders?
Daarom is er retargetting. En niet tot vervelens toe, maar gewoon een paar keer om de hoek kijken zodat ze je niet vergeten. Een keer of drie bijvoorbeeld, zodat je wel top of mind blijft. En dit kan ook perfect met Display Advertising. Op mobiel, waar toch het meeste van je verkeer vandaan komt.
Goed ’targetten’
Met Display Advertising kan XMONK zeer goed targetten op specifieke doelgroepen. Wat je wens ook is, we kunnen ze tot op een winkel nauwkeurig bereiken. En we kunnen ook segmenteren op geslacht, leeftijd, interesses en welstandsklasse. Of op het platform waarop de campagne te zien is. NU.nl bijvoorbeeld? Of Spotify.com? Geen probleem! Of binnen de sport op Telegraaf.nl? Wij kijken naar jouw product, je doelgroep en het umfeld met de meeste relevantie.
Goed ’targetten’
Met Display Advertising kan XMONK zeer goed targetten op specifieke doelgroepen. Wat je wens ook is, we kunnen ze tot op een winkel nauwkeurig bereiken. En we kunnen ook segmenteren op geslacht, leeftijd, interesses en welstandsklasse. Of op het platform waarop de campagne te zien is. NU.nl bijvoorbeeld? Of Spotify.com? Geen probleem! Of binnen de sport op Telegraaf.nl? Wij kijken naar jouw product, je doelgroep en het umfeld met de meeste relevantie.
Belangrijke pijlers
Relevantie en effectiviteit, twee belangrijke pijlers om het maximale rendement uit je marketingbudget te halen. Geen verspilling en weggegooide euro’s dus. Wel zo fijn…
Belangrijke pijlers
Relevantie en effectiviteit, twee belangrijke pijlers om het maximale rendement uit je marketingbudget te halen. Geen verspilling en weggegooide euro’s dus. Wel zo fijn…